Szabd személyre a tévézést a Telekom TV-n: a Record&Go Extra funkció segítségével rögzíts műsorokat, állítsd meg, tekerd vissza vagy kezd újra az elejétől az élő műsorokat.
Az egyes műsorok esetében a funkciók használata a médiaszolgáltatók engedélyétől függ, amiről többet az egyes funkciók részletes leírásánál találsz.
A Telekom TV felhő alapú szolgáltatásban lehetőség van a műsorok, illetve tartalmak legfeljebb 90 napos időtartamú rögzítésére. A felvételeket rögzítését vagy lejátszását nem csak a SmartBox-on, hanem az otthonodtól távol a Telekom TV GO alkalmazásban is bármikor el lehet indítani.
Felvételt többféleképpen is indíthatsz:
• A legegyszerűbb, ha a nézett műsoron megnyomod a távirányító felvétel gombját.
• Ha nem az éppen futó műsort szeretnéd rögzíteni, nyisd meg a Műsorújságot a távirányító Guide gombjával, válaszd ki a műsort, és nyomd meg a Felvételt!
• 130 óra felvételt tudsz rögzíteni a felhőbe, függetlenül attól, hogy SD vagy HD minőségben indítasz felvételt.
• A felvételeket max. 90 napig tárolhatod, utána automatikusan törlődnek. Néhány csatorna vagy műsor esetén a felvételek legfeljebb 30 napig tárolhatók.
• Ha elfogy a tárhelyed, a legrégebben rögzített felvételek automatikusan törlődnek, hogy új műsorokat vehess fel.
• Az automatikus törlést megelőzheted, ha a felvételt megtartásra jelölöd be (a maximum 90 nap figyelembevételével), vagy saját magad törlöd a már nem szükséges felvételeket.
• Nem minden műsor rögzíthető. Erről a műsor információs oldalán és a Műsorújságban is találsz információt.
• Bizonyos csatornáknál a tartalomtulajdonosi engedélyek miatt a felvételek visszajátszása során nem tudsz előretekerni a rögzített műsorban. Részletek
• A távirányító tekerés gombjainak vagy nyilak használatával tudsz tekerni a műsorban.
• Egyszeri megnyomásra 10 másodpercet ugrik az időben, folyamatosan nyomva tartva pedig teker.
•A visszatekerés a műsorok Műsorújság kezdő időpontjáig tekerhetőek vissza maximum 120 perc erejéig, de bármelyik eszközödön.
•A funkció néhány csatorna vagy műsor esetében nem elérhető. Bizonyos csatornákon a visszatekert adást nem lehet előre tekerni – az élő TV-re persze bármikor visszaugorhatsz. A tartalomtulajdonosi korlátokról további információt itt érsz el.
• A nézett műsoron nyomd meg az OK gombot,
• Majd válaszd ki az Újrakezd ikont az idővonal alatt.
•A funkció csak az éppen futó műsoroknál elérhető, de nem minden csatornán vagy műsornál.
•Bizonyos csatornákon az újraindítást követően nem tudsz előretekerni, de az élő TV adásra bármikor visszaugorhatsz.
Ha rendelkezel Telekom TV L csomaggal ez esetben az alap Record&Go Extra funkció elérhető a számodra díjmentesen.
díjmentes
részletekA funkciót meglévő csomagod mellé kiegészítő szolgáltatásként is igénybe veheted havi díjért, ha nincs Telekom TV L csomagod.
500 Ft/hó
részletekA csatornák és azon belül a műsorok rögzíthetősége tartalomtulajdonosi engedélytől függ, ami műsoronként is eltérhet.
A csatornánként elérhető funkciók ebben a dokumentumban találhatóak.
Amennyiben meglévő IPTV előfizetésed mellé olyan opciókat (pl 4K vagy Record&Go Extra) választasz, amelyek csak a Telekom TV-n érhetők el otthoni internet előfizetésre és a meglévő set-top-box-od helyett Android alapú SmartBox-ra lesz szükséged. Ez azt is jelenti, hogy a Felvétel opcióval felvett tartalmaidat nem fogod tudni megtartani, azok elvesznek! A cserefolyamat lépéseiről részletes tájékoztatást kapsz. A meglévő set-top-box leadására személyes vagy postai úton is lehetőséged lesz a létesítést követő 8 napon belül, díjmentesen. Amennyiben új funkciók nélkül csak TV szolgáltatást szeretnél igénybe venni (vezetékes internet nélkül), akkor hívd az ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon.
A tartalmak felhőbe való rögzíthetősége a TV csatornák engedélyétől függ. Ezek a jogok a TV-csatornán műsoronként is eltérhetnek (pl: A csatorna elérhető Record&Go Extra szolgáltatásban, azonban egy adott műsora nem rögzíthető). A Record&Go Extra elérhetősége az elektronikus Műsorújságban a műsorok mellett külön-külön jelölve van.