Hibaelhárítás
Nincs LED-kijelzés a Set Top Box elülső oldalán
Ellenőrizd a kábeleket, illetve hogy helyesen van-e csatlakoztatva a digitális elosztót és a Set Top Boxot összekötő kábel a készülékekhez! Ha helyesen csatlakoznak, indítsd újra az eszközöket.
A távirányító nem működik
Irányítsd a távirányítót a Set Top Box-ra, és nyomd meg a bekapcsoló gombot. Ha továbbra sem működik, cseréld ki az elemeket, vagy helyezd be őket megfelelően, és a próbáld meg újra bekapcsolni a vevőegységet. Ha az elemek cseréje ellenére sem működik a távirányító, észrevételed a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon jelezheted, ahol munkatársaink azonnal elindítják a cserefolyamatot.
A tévé képernyőjén nincs adás, és az internetkapcsolat is megszakadt
Kapcsold ki az eszközöket, majd indítsd újra őket. Elsőként a digitális elosztót, majd 1-2 perc elteltével a set top box-ot is.
Nincs hang
Kérjük, ellenőrizd, hogy a TV-t és a Set Top Boxot összekötő kábelt, hogy megfelelően csatlakozik-e az eszközökbe. Állítsd a tévé hangerő-szabályozóját középre (hangosítsd fel a TV-t). Ellenőrizd, hogy nincs-e elnémítva (mute) a készülék. Kérjük, indítsd újra az IPTV Set Top Box-ot a következőképpen: MENÜ -> BEÁLLÍTÁSOK -> ÚJRAINDÍTÁS. Amennyiben ilyen menüpont nem található, akkor kapcsold ki, majd be a Set Top Box-ot.
A WLAN - csatlakozás nem működik
Ellenőrizd, hogy a digitális elosztó WLAN LED világít-e. Ha nem, végezd el a megfelelő konfigurációs beállításokat a használati útmutató alapján. Ha világít, ellenőrizd a csatlakozáshoz használt eszközt, majd indítsd újra a digitális elosztót, ügyelve arra, hogy mindaddig az IPTV Set Top Box ki legyen kapcsolva.
Ha bármilyen hibát tapasztalsz a tévé képernyőjén
Áramtalanítsd az összes Set Top Boxot (teljesen: a billenő kapcsolóval vagy ki kell húzni a tápellátást). Majd áramtalanítsd a digitális elosztót is. Várj kb. 10 másodpercet. Kapcsold vissza a digitális elosztót. Várd meg amíg a LED-ek folyamatosan világítanak. Végül kapcsold vissza set top box-ot.