Huawei HG8245H
Wi-Fi beállítások
Wi-Fi bekapcsolása és csatlakoztatása (3 lépés)
1. lépés
A készülék oldalán található “WLAN” gomb legalább 3 másodperces nyomva tartásával kapcsolhatod be a funkciót.
2. lépés
A sikeres bekapcsolást digitális elosztó előlapján ellenőrizheted, ahol a „WLAN” LED-nek kell világítania.
3 lépés
A laptopod vagy mobileszközöd csatlakozásához a digitális elosztó alján lévő címkén találod a „WLAN key” jelszót.
Wi-Fi konfigurálása (8 lépés)
1. lépés
A laptopod vagy mobileszközöd csatlakozásához a digitális elosztó alján lévő címkén találod a „WLAN key” jelszót.
2. lépés
A Wi-Fi kapcsolathoz egyedi jelszót is létrehozhatsz a konfigurációs felületen (192.168.1.254).
3. lépés
Belépés után válaszd ki a felső menüsorból a „WLAN” menüpontot.
4. lépés
A bal oldalon található „WLAN Basic Configuration” menüpontban hozhatsz létre egyedi beállításokat.
5. lépés
Kattints a bal oldalon a „WLAN Encryption” menüpontra.
6. lépés
A „WPA pre-shared key” mezőbe írd be az egyedi jelszót, amellyel a későbbiekben csatlakozni szeretnél a Wi-Fi hálózathoz. Figyelem! A jelszó minimum 8 karakter legyen, betűt és számot egyaránt tartalmazzon.
7. lépés
Nyomd meg az „Apply” gombot.
8. lépés
Ha nem sikerült beállítanod és eszközödet szereld magad konstrukcióban kaptad kézhez, hívd a szereld magad vonalunkat, ahol munkatársaink segítségedre lesznek! Az internet szolgáltatással kapcsolatban a 1414-es ügyfélszolgálati hívószámunkon kérhetsz segítséget.
Hibaelhárítás
Nem világít a digitális elosztón egyik led sem (5 lépés)
1. lépés
Ellenőrizd, hogy a digitális elosztó megfelelően csatlakozik-e a konnektorba.
2. lépés
Ellenőrizd, hogy van-e áram a konnektorban.
3. lépés
Ellenőrizd, hogy az elektromos kábel másik vége megfelelően csatlakozik-e a digitális elosztóba.
4. lépés
Csatlakoztasd az első eszközt a routeredhez és helyezd áram alá.
5. lépés
Ha ezek után sem világítanak a LED-ek a digitális elosztó előlapján, hívd a 1414 telefonszámunkat és válaszd a 4.2. menüpontot.
Kábelek ellenőrzése (4 lépés)
1. lépés
Ellenőrizd, hogy fali aljzatból érkező optikai csatlakoztatva van-e.
2. lépés
Ellenőrizd, hogy az elektromos kábel megfelelően csatlakozik-e a digitális elosztó „POWER” bemenetébe.
3. lépés
Ha van telefon előfizetésed, ellenőrizd, hogy a kábel megfelelően csatlakozik-e a TEl1” portba.
4. lépés
Ellenőrizd, hogy a „LAN” portokba megfelelően csatlakoznak-e az eszközök kábelei.
Nincs internet szolgáltatás vezetékes csatlakozáson keresztül (6 lépés)
1. lépés
Ellenőrizd, hogy be van-e kapcsolva a digitális elosztó, világít-e a “POWER” LED.
2. lépés
Ellenőrizd, hogy világít-e az „POWER” LED.
3. lépés
Ellenőrizd, hogy világít-e az a „LAN” LED, amelyik portjába eszközt (pl. számítógép, laptop vagy beltéri egység) csatlakoztattál.
4. lépés
Indítsd újra a digitális elosztót, ehhez húzd ki a konnektorból az áramkábelt, majd dugd vissza.
5. lépés
Az újraindítás után várj legalább 2 percet, hogy újra világítsanak az előlapon a korábban említett LED-ek.
6. lépés
Ha ezek után sem működik a szolgáltatás, hívd a 1414 telefonszámunkat és válaszd a 4.2. menüpontot.
Nincs internet szolgáltatás vezeték nélküli csatlakozáson keresztül (5 lépés)
1. lépés
Ellenőrizd, hogy be van-e kapcsolva a digitális elosztó, világít-e a “POWER” LED.
2. lépés
Ellenőrizd, hogy világít-e a „PON” LED.
3. lépés
Ellenőrizd, hogy világít-e a „WLAN” LED.
4. lépés
Ha nem világít a „WLAN” LED, a készülék oldalán lévő gombbal kapcsold be.
5. lépés
Ha ezek után sem működik a szolgáltatás, hívd a 1414 telefonszámunkat és válaszd a 4.2. menüpontot.