Sagemcom F@st 3686AC
- Digitális elosztó (koax hálózati modem + router egyben)
- Wi-Fi képes, 2,4 Ghz- és 5Ghz-es b/g/n szabvány támogatással
- 4 db 1Gbit-es LAN port
- PPPOE Passthrough/Bridge mód támogatás (Hálózati híd, képes átadni a PPPOE bejelentkezést a mögé kötött routernek)
Letölthető használati útmutató
Mi van a dobozban?
- Sagemcom F@st 3686ac digitális elosztó
- hálózati adapter
- ethernet hálózati kábel (RJ45)
- felhasználói útmutató
Útmutatók lépésről lépésre
Letölthető útmutatók, videó bemutatók
Gyorstelepítési útmutató
Ha most kaptad kézhez új eszközöd és szeretnéd beüzemelni, kövesd ezt az útmutatót, amit akár ki is nyomtathatsz.
Letöltöm
Első használat
Konfigurációs felület elérése (5 lépés)
1. lépés
Indítsd el a böngészőt (pl. Chrome, Firefox, Edge) a számítógépeden.
2. lépés
A címsorba gépeld be a 192.168.0.1 IP-címet, majd nyomd meg az Enter billentyűt.
3. lépés
A megjelenő oldalon írd be az „Felhasználó név” mezőbe az „admin” felhasználónevet.
4. lépés
A készülék alján lévő címkén találod a „Jelszó” mezőbe beírható jelszót. A jelszó beírása után nyomd meg a „Belépés” gombot.
5. lépés
Sikeres belépés esetén ez az oldal jelenik meg.
Kapcsolódás az internethez (2 lépés)
1. lépés
A Sagemcom F@st 3686AC-t nem kell külön konfigurálni, csak megfelelően összekötni a többi eszközzel és áram alá helyezni.
2. lépés
Ha a készülék előlapján az alsó három LED zölden világít, sikeresen csatlakozott az eszköz a központhoz, az internet kapcsolat használatra kész.
Wi-Fi beállítások
Wi-Fi bekapcsolása és csatlakoztatása (3 lépés)
1. lépés
A készülék tetején található “Wi-Fi” gomb legalább 3 másodperces nyomva tartásával kapcsolhatod be a funkciót.
2. lépés
A sikeres bekapcsolást digitális elosztó előlapján ellenőrizheted, ahol a „WLAN” LED-nek kell világítania.
3. lépés
A laptopod vagy mobileszközöd csatlakozásához a digitális elosztó alján lévő címkén találod a „WLAN key” jelszót.
Wi-Fi konfigurálása (7 lépés)
1. lépés
A laptopod vagy mobileszközöd csatlakozásához a digitális elosztó alján lévő címkén találod a “WLAN key” jelszót.
2. lépés
A Wi-Fi kapcsolathoz egyedi jelszót is létrehozhatsz a konfigurációs felületen (192.168.0.1).
3. lépés
Belépés után válaszd ki a felső menüsorból a „Vezeték nélküli” menüpontot. Itt állíthatod be 2,4 GHz- és/vagy 5 GHz-es (dual band) üzemmódot.
4. lépés
A „Név (SSID)” mezőbe írd be a hálózat nevét (szabadon választható). Ez a név fog megjelenni az elérhető hálózatok listájában.
5. lépés
A „Biztonsági kulcs"-hoz írd be az egyedi jelszót, amivel majd csatlakozhatsz a Wi-Fi hálózathoz. A jelszó min. 8 karakter legyen, betű-szám kombinációval.
6. lépés
Nyomd meg az „Alkalmaz” gombot.
7. lépés
Ha nem sikerült beállítanod és eszközödet szereld magad konstrukcióban kaptad kézhez, hívd a szereld magad vonalunkat, ahol munkatársaink segítségedre lesznek! Az internet szolgáltatással kapcsolatban a 06 80 40 40 50-es ügyfélszolgálati hívószámunkon kérhetsz segítséget.
Hibaelhárítás
A digitális elosztón nem világít egyik LED sem (5 lépés)
1. lépés
Ellenőrizd, hogy van-e áram a konnektorban.
2. lépés
Ellenőrizd le, hogy a konnektorban van-e áramellátás.
3. lépés
Ellenőrizd, hogy az elektromos kábel másik vége megfelelően csatlakozik-e a digitális elosztóba.
4. lépés
Ellenőrizd, hogy a digitális elosztó főkapcsolója „ON” állásban legyen.
5. lépés
Ha ezek után sem világítanak a LED-ek a digitális elosztó előlapján, hívd a 1414 telefonszámunkat és válaszd a 4.2. menüpontot.
Kábelek ellenőrzése (4 lépés)
1. lépés
Ellenőrizd, hogy a fali aljzatból érkező koax kábel csatlakoztatva van-e.
2. lépés
Ellenőrizd, hogy az elektromos kábel megfelelően csatlakozik-e a digitális elosztó „POWER” bemenetébe.
3. lépés
Ha van telefon előfizetésed, ellenőrizd, hogy a kábel megfelelően csatlakozik-e a „TEL1” portba.
4. lépés
Ellenőrizd, hogy a „LAN” portokba megfelelően csatlakoznak-e az eszközök kábelei.
Nincs internet szolgáltatás kábeles csatlakozáson keresztül (6 lépés)
1. lépés
Ellenőrizd, hogy be van-e kapcsolva a digitális elosztó, világít-e a “POWER” LED.
2. lépés
Ellenőrizd, hogy világítanak-e az „S” és „@” LED-ek.
3. lépés
Ellenőrizd, hogy világít-e az a „ETH” LED, amelyik portjába eszközt (pl. számítógép, laptop vagy beltéri egység) csatlakoztattál.
4. lépés
Indítsd újra a digitális elosztót, ehhez húzd ki a konnektorból az áramkábelt, majd dugd vissza.
5. lépés
Az újraindítás után várj legalább 2 percet, hogy újra világítsanak az előlapon a fent említett LED-ek.
6. lépés
Ha ezek után sem működik a szolgáltatás, hívd a 1414 telefonszámunkat és válaszd a 4.2. menüpontot.
Nincs internet szolgáltatás vezeték nélküli csatlakozáson keresztül (5 lépés)
1. lépés
Ellenőrizd, hogy be van-e kapcsolva a digitális elosztó, világít-e a “POWER” LED.
2. lépés
Ellenőrizd, hogy világítanak-e az „S” és „@” LED-ek.
3. lépés
Ellenőrizd, hogy világít-e az a „Wi-Fi” LED.
4. lépés
Ha nem világít a „Wi-Fi” LED, a készülék oldalán lévő gombbal kapcsold be.
5. lépés
Ellenőrizd, hogy kábel csatlakozással van-e internet. Ha azt tapasztalod, hogy így sem működik a szolgáltatás, hívd a 1414 telefonszámunkat és válaszd a 4.2. menüpontot.